Welcome to Restaurant(ing) 0.332 265 5455 ozelcigerci@gmail.com Hoş Geldiniz(Tr)

Hakkımızda

ÖZEL CİĞERCİ“ Özlemek kadar güzel, CİĞER yemek kadar ÖZEL bir şey yoktur!”sloganıyla 2003 yılında yemek sektmründe hizmet vermeye başlamıştır. 2006 yılında Konya'ya ÖZEL bir kalite oluşturma arzusuyla türetilen ÖZEL CİĞERCİ ismi; günümüz itibariyle çok geniş kitlelere ulaşmış ve ülke çapında ÖZEL bir marka haline gelmiştir.Kurulduğu tarihten bu yana, hizmet ve kalitede mükemmellik ilkesinden ödün vermeyen firmamız, sahip olduğu tecrübeleri yenilenen dünya ile harmanlayarak her geçen gün kendini geliştirmiştir. ÖZEL CİĞERCİ kurumsal yapısı ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile var olan bütün gücünü siz değerli müşterilerini memnun edebilmek için kullanmakta olup, bu gücüde müşterilerinden aldığını her daim hatırlamaktadır. Bunun gereği olarak sunduğu bütün ürünlerde kalite, hijyen ve müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutabilmek adına sektörün önde gelen firmaları ile çalışmaktadır. ÖZEL CİĞERCİ adı altında tadacağınız bütün lezzetler ulusal ve uluslar arası kalite sertifikalarına sahip öncü firmalardan temin edilen ürünlerle, titizlikle hazırlanmaktadır. Kurulduğu tarihten bu yana ülke çapında iddialı bir marka arzusu taşıyan firmamız, yoluna emin adımlarla, her geçen gün yenilenerek devam etmektedir

 

MİSYONUMUZ

Temel misyonumuz; "İnsana Saygı"dır. Öyle ki, saygı sevgiyi, sevgi ise mutlu etme ihtiyacını doğurur. Bu sebepten ÖZEL CİĞERCİ olarak müşterilerimizin restoranımızda ağırlanmaktan mutlu olduklarını görmek bizim en büyük tutkumuzdur. Herbir müşterinin bizim için ÖZEL olduğu inancıyla kalite ve hijyen hususunda tavizsiz çalışma anlayışı, kar odaklı değil müşteri odaklı ticaret bilinci, üretimde ve sunumda çağdaş-teknolojik imkanlardan faydalanmak, gelişmek-geliştirmek ve hep mükemmeli yakalama arzusu bizim olmazsa olmazlarımızdır.

 

VİZYONUMUZ

Her zaman en iyi olma arzusuyla Türkiye çapında her daim özlenen ÖZEL bir tat, ÖZEL bir mekan olmak

DEĞERLERİMİZ

 

* İnsanlara Saygı

* Hijyen

* Hizmet Aşkı

* Hoşgörü

* Müşteri memnuniyeti

 

- Müşteri ihtiyaçlarına duyarlı olmak.


- Müşteri memnuniyetini, sağlığını ve güvenini sürekli temel ilke edinmek.


- Özel Ciğerci olarak, yasalara ve ahlaki kurallara uygun davranan çevreye değer veren bir yaklaşımla müşterilerine hizmet etmek

.
- Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uymak, tüm kaynakları sağlamak,


- Sürekli iyileşmeyi ve gelişmeyi sağlamak,


- Başta üst yönetim olmak üzere tüm çalışanların katılımı ile ürün ve hizmetlerini en kaliteli ve hijyenik bir şekilde müşteriye sunmak


- Çalışanlarının Özel Ciğerci ailesinin ortamı içerisinde huzurlu ve güvenli bir şekilde çalışmasını sağlamak

 

- Tüketici ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayacak şekilde güvenilir gıda ürünleri sunmak, kalite politikalarımızdır.